MÜASİR PƏRAKƏNDƏ
SATIŞI MÜŞTƏRİLƏRİN
İSTƏKLƏRİNƏ UYĞUN DƏYİŞDİ
İnnovasiyanın sürətli tempi tam olaraq nəyi dəyişdi?
Müasir pərakəndə satış vasitəsilə səyahət bu yeni tələblərə necə cavab verə bilər?
İndi hamımız qəbul edirik ki, İnternet hər şeyi dəyişib, elə deyilmi? Beləliklə, alıcıların gözləntiləri istisna deyil. Son 20 ildə biz Amazon və Alibaba-nın uzun müddət fəaliyyət göstərən, əvvəllər innovativ olan, ancaq modernləşməyən şirkətləri məhv edən tektonik dəyişikliklər yaratdıqlarını gördük. Blockbuster, Sears, Toys ‘R’ Us.. digər bir zamanlar çox uğurlu brendlər baş verən dəyişikliyi başa düşmədilər və ya buna uyğunlaşa bilmədilər. Hətta son onillikdə innovasiyalar da sürətlə inkişaf etdi. Və onlayn baş verən bu sürətli dəyişikliklər insanların gözləntilərinə təsir etdi və inkişaf etdirdi: birbaşa istehlakçı məhsullarından ani məmnuniyyətə, fiziki pərakəndə satış təcrübəsinin necə olduğuna qədər. Başqa sözlə, harada yerləşdiyinizdən və nə satmağınızdan asılı olmayaraq, bütün pərakəndə satıcıların yeni müştəri tələbləri var.
Müasirləşməyin vaxtıdır. Və bu, istehlakçıların nə istədiyini başa düşməkdən başlayır. Bu barədə bizə müştərilərin özlərindən daha yaxşı kim deyə bilər. Biz pərakəndə satışla bağlı fikirlərini bölüşmək üçün dünya üzrə 2000-dən çox insanı – 18 yaş və yuxarı sorğu keçirdik ki, əldə etdiyimiz fikirləri səyahət sənayesinə tətbiq edək.. Budur onların dedikləri:
MÜASİR OLMAQ ZAMANIN
DƏYƏRİNİ BİLMƏK DEMƏKDİR
Zaman bizim ən qiymətli pul vahidimizdir. Və bu, böyük bərabərləşdiricidir — heç kim bir gün ərzində hamıdan çox vaxt almır. Beləliklə, istehlakçıların hamısı məhdud bir vedrə dəqiqələrindən daha çox istifadə etməyə bərabər maraq göstərir. Müasir ticarət sadəcə işləri daha sürətli yerinə yetirməkdən getmir (hərçənd bu da vacibdir). Bu, hər şeyi daha yaxşı etməkdir ki, vaxt rasionunuzu keçirmək təcrübəsi yaxşı təcrübədir. Satıcılar üçün bu, tədqiqat təcrübəsini asanlaşdırmaq, sürtünməsiz alış-veriş təcrübəsi yaratmaq və ya müştəriyə alış-verişlərində xoş hisslər keçirmək üçün əlavə yollar vermək olar. Seçimlər təqdim edir, münasib vaxtda hər şeyi təklif edir və üstünlüklərə catering edir. Araşdırmalarımız isə göstərir ki, istehlakçılar ticarət təcrübəsini mənalı, müasir edən və geri qayıtmaq istədikləri bir şey olduğunu düşünürlər.
İSTEHLAKÇILAR ÜÇÜN BU O DEMƏKDİR Kİ :
1. İSTƏDİYİNİZİ MƏHZ SİZƏ LAZIM OLAN ZAMAN ƏLDƏ ETMƏK
Bu, insanların ümumiyyətlə hər şeyi mümkün qədər tez istədikləri ani həzz dövrüdür. Bir oturuşda bütöv bir seriala baxa bilərik. İstənilən şəxslə, istənilən yerdə dərhal əlaqə saxlaya bilərik. Bir həftəlik yemək hazırlığını qapımıza çatdıra bilərik. Onlayn alış-verişin həcmi son illərdə kütləvi şəkildə sürətləndi, İndi gündəlik və ya həftəlik alış-verişlərin 53%-i onlayn baş verir. Beləliklə, pərakəndə satıçılar başa düşməlidirlər ki, insanlar təcililiyi gözləyir və qiymətləndirirlər.
Alışda "indi" faktoru
Müştərilərin onlayn alış-veriş etməsinin əsas səbəbi mağazanın hər zaman açıq olması (41%) və alış-verişin hər zaman əlçatan olmasıdır. Lakin demək olar ki, eyni sayda insan (44%) oflayn alış-veriş edir, çünki onların təcili ehtiyacı var. Aydındır ki, “indi”nin mahiyyəti sizin nə aldığınızdan və “indi”nin sizin üçün nə demək olduğundan – satınalma aktından və ya qəbul aktından asılıdır. Fiziki məhsullar üçün bu, gələn həftə bişirməyi planlaşdırdığınız yemək üçün ekzotik ədviyyat almaqdansa, bu axşam bişirəcəyiniz yemək üçün tərkib hissəsi almaq mənasına gələ bilər. Bu, sifariş vermək və ümid etməkdənsə, müxtəlif ayaqqabıları sınamaq mənasına gələ bilər. Almaq impulsudur, yoxsa sahib olmaq impulsudur? Ancaq böyük alışlar və ya təcrübələr kimi bəzi şeylər həmişə gələcəkdədir və tez-tez daha çox araşdırma tələb edir, buna görə də "indi" qərar qəbul etmək üçün lazım olanları toplayır.
Baxışda “indi” faktoru
İnsanlar onlayn axtarışa satın almaqdan daha çox vaxt sərf edirlər: rəylərə baxmaq, tövsiyələr axtarmaq və təklif olunanlar haqqında digər amilləri araşdırmaq. Biz müəyyən etdik ki, istehlakçıların 69%-i onlayn alış-verişi gündəlik və ya həftəlik araşdırır, yalnız 2%-i isə heç vaxt onlayn alış-verişi araşdırmır. Baxış nə istədiyimizi anlamaq üçün bir yoldur. Bəzən rejissorluq edir (yeni televizor istəyirəm), bəzən azdır (növbəti tətildə hara getməliyəm). İnsanlar satın almaqdan daha çox araşdırmaya vaxt sərf edirlər, yəni onların bəzi alışları yüksək texniki xidmət tələb edir, geniş araşdırma tələb edir və potensial olaraq olduqca mürəkkəbdir, bəzən yüksək stavkalar və yanlış seçim etmək qorxusu var.
2. ZAMANIN (VƏ PULUN) DƏYƏRİ
Zaman bizim ən qiymətli resursumuz olduğundan, istehlakçılardan gələn mesaj aydın və ardıcıldır. Ən yaxşı müasir pərakəndə satıcılar öz vaxtlarına və pullarına hörmət edirlər və bunu alış səyahət alışının hər toxunma nöqtəsində göstərirlər. Burada istehlakçıların satıcılara söylədiyi bir neçə şey var.
ƏN MÜASİR PƏRAKƏNDƏ SATICILAR HƏR ŞEYİ DAHA ASAN
VƏ DAHA SÜRƏTLİ EDİR
Mənə düşünmək üçün vaxt və fikrimi dəyişmək azadlığı ver
Hər hansı bir alışda peşman olma riski var. Böyük və ya mürəkkəb alışlarda risk əhəmiyyətli dərəcədə genişlənir. Alış-veriş edənlər, fikirlərini dəyişsələr və ya "almaq" düyməsini kliklədikdən dərhal sonra daha cəlbedici bir şey tapsalar, onlara böyük zərər olmayacağını bilmək istəyirlər. Onlayn və ya oflayn istehlakçılar çeviklik istəyirlər və 29%-i deyir ki, onların ən böyük şikayəti geri qaytarmaq və ya mübadilə etmək asan olmayan pərakəndə satıcılarla bağlıdır. Zappos ən böyük onlayn ayaqqabı pərakəndə satışçısı oldu, çünki onlar riski prosesdən tamamilə kənarlaşdırdılar.
Sədaqətimi və sizinlə keçirdiyim vaxtı mükafatlandırın
Hər kəs özünü xüsusi hiss etmək istəyir. Ən yaxşı pərakəndə satıcılar müştərilərə öz bizneslərini qiymətləndirdiklərini göstərirlər ki, onları xüsusi təkliflər və ya onların geri qayıtmalarını təmin etmək üçün xallarla mükafatlandırsınlar - və 41% bu şəkildə təşviq olunmağı xoşladıqlarını söylədi. Təsadüfi kupon gözəldir, lakin onlara şəxsən müraciət edən və ya onların nə istədiklərini anlayan kupon, tanıdıqları pərakəndə satıcıdan ən təsirlisidir. Siz sadəcə onların bir dəfə nəsə aldıqları təsadüfi yer ola bilməzsiniz, münasibətlərin formalaşması üçün markanız onlar üçün nə isə ifadə etməlidir və sonra təkliflər və xallar olduqca mənalıdır.
Vaxtımı boş yerə sərf etmə - seçimimi idarə etməyə kömək et
İstər onlayn, istərsə də oflayn alış-veriş, insanlar (təbii olaraq) təcrübənin sadə olmasını istəyirlər. Respondentlərin 93%-i bizə dedi ki, ən yaxşı müasir pərakəndə satıcılar axtardıqlarını asanlıqla tapır. Həddindən artıq seçim böyük ola bilər, buna görə də müştərilər mümkün qədər çox seçim istəsələr də, onlar pərakəndə satıcıların onlara həqiqətən istədiklərini tez bir zamanda tapmaqda kömək etmələrini istəyirlər, respondentlərimizin 40%-i bizə əla filtrləmə seçimləri istədiklərini söylədi.
Mən özümün başa düşüldüyünü hiss etmək istəyirəm
Onlar süzgəcdən keçmək istəyirlər, lakin onlar, deyəsən, əvvəlcədən seçilmiş və ya onlayn olaraq “fərdiləşdirilmiş” təkliflər istəmirlər; təklifləri özləri süzgəcdən keçirmək istəyirlər. Daha çox fərdiləşdirilmiş təkliflər müqabilində şəxsi məlumatları təqdim edəcək respondentlərimizin 53%-nin yarısından azı (48%) onu həqiqətən aldıqlarına inanır. İnsanlar sadəcə pərakəndə satıcıların fərdiləşdirmənin yaxşı olduğuna inanmırlar. Ancaq tezliklə görəcəyimiz kimi, ən azı bir sənayedə (burada çox gərginlik olduğunu bilirik) fərdiləşdirmə onların ən böyük arzusudur.
Veb-saytlarınızı, tətbiqlərinizi və mağazalarınızı alış-veriş üçün rahat edin
Müasir pərakəndə satıcılar şən ,eleqant ,gözə xoş gələn kimi seçilirlər - onlar tez-tez uzun mətn blokların üzərində video və ya qrafiklərdən istifadə edirlər. İstehlakşıların 47%-i alışdan həzz almaq yenidən geri qayətmaq üçün asan sayt naviqasiyasını alış-veriş təcrübələrinin açarı kimi qiymətləndirirlər. Onlar videoya (26%), xüsusən də gənc alıcılar (31%) üstünlük verirlər. Video çox şey ifadə edə bilər və insanları video seçməyə vadar etmək çox vaxt inandırıcı bir yoldur, lakin ona bir az geniş baxsaq, daha çox səs və hərəkətin inandırıcı olduğu aydın olur. Biz görürük ki pərakəndə satıçılar fiziki təcrübələrinə getdikcə daha çox video daxil edirlər
3. GERİ QAYTARILMANIN ZAMANINDA EDİLMƏSİ
Vaxtımı boş yerə sərf etmə - seçimimi idarə etməyə kömək et
İstər onlayn, istərsə də oflayn alış-veriş, insanlar (təbii olaraq) təcrübənin sadə olmasını istəyirlər. Respondentlərin 93%-i bizə dedi ki, ən yaxşı müasir pərakəndə satıcılar axtardıqlarını asanlıqla tapır. Həddindən artıq seçim böyük ola bilər, buna görə də müştərilər mümkün qədər çox seçim istəsələr də, onlar pərakəndə satıcıların onlara həqiqətən istədiklərini tez bir zamanda tapmaqda kömək etmələrini istəyirlər, respondentlərimizin 40%-i bizə əla filtrləmə seçimləri istədiklərini söylədi.
Mən özümün başa düşüldüyünü hiss etmək istəyirəm
Onlar filtrdən keçirmək istəyirlər, əvvəlcədən seçilmiş və ya onlayn olaraq “fərdiləşdirilmiş” təklifləri istəmirlər; təklifləri özləri dəf etmək istəyirlər. Daha çox fərdiləşdirilmiş təkliflər müqabilində şəxsi məlumatları təqdim edəcək respondentlərimizin 53%-nin yarısından azı (48%) bunu həqiqətən əldə etdiklərini düşünür. İnsanlar sadəcə pərakəndə satıcıların fərdiləşdirmədə yaxşı iş gördüyünə inanmırlar. Ancaq bir azdan görəcəyimiz kimi, ən azı bir sənayedə (burada çoxlu təlaş var, bilirik), fərdiləşdirmə onların ən böyük arzusudur.
Veb-saytlarınızı, tətbiqlərinizi və mağazalarınızı alış-veriş üçün rahat edin
Bu gün satıcılar gözdə şıllaq, şən və asan olması ilə tanınırlar. 47% istehlakçılar alış-veriş təcrübəsindən zövq almaq və yenidən almaq üçün ora qayıtmaq üçün asan sayt naviqasiyalarını əsas hesab edirdilər. Onlar videoya (26%), xüsusilə cavan alıcılara (31%) üstünlük verirlər. Video bir çox şey demək olar. İnsanların video seçmək üçün cəlb etmək çox vaxt inandırıcı prozada bir məşqdir. Lakin bir az yuxarı çəkmək daha çox səs və hərəkət təcrübəsinin inandırıcı olduğu aydındır. Kərpic və mortar satıcılarının fiziki təcrübələrinə getdikcə daha çox video daxil etdiyini gördük.
Kurasiya üzərində seçim
Bir az əvvəl dedik - səyahətçilər kurasiyanın bütün seçimləri əldə etmək üçün kifayət qədər yaxşı olduğuna inanmırlar. Onlar pərakəndə satıcının onlar üçün seçim etməsinə icazə verməkdənsə, seçimlərin çeşidlənməsi işindən əziyyət çəkməyi üstün tuturlar (78%). Ancaq bir çox cəhətdən bu, tək, emosional haldır. Aydın əksəriyyət (64%), artıq satın aldıqları şirkətlərdən fərdi təkliflər alsalar, çox güman ki, onlardan yenidən alacaqlarını söylədi. Bu, fərdiləşdirməyə açıqlığın əvvəlki satınalma təcrübəsindən yaranan inamla sıx bağlı olduğunu göstərir,harada ki alıcıların 80%-i onların fərdi şəxsiyyətlərinə uyğun gələn təkliflərin geri qaytarılmasını istəyir.Yalnız əvvəllər onlarla ünsiyyətdə olmusunazsa biləcəyiniz bir şey.
Doğru zamanda doğru şeylər
Seçim əsas dəyər olsa da, müştərilər əvvəldən sıxılmaq istəmirlər. Alış-veriş arabası tikmək ev tikməyə bənzəyir: hər şey təməldən başlayır. Müasir olmaq sizin təkliflərinizlə səyahət edən müştəriyə empatiya göstərmək deməkdir və respondentlərimiz bizə bildirdilər ki, müasir pərakəndə satıcılar onlara indi ehtiyac duyduqları şeyi təklif etsinlər, həm də daha sonra daha çox tövsiyələr təqdim etsinlər (81%).
4. EHTİYAC OLAN DƏSTƏYİ ZAMANINDA ALMAQ
Güvənlə alış-veriş etməyin yeganə yolu, istədiyiniz məhsulun stokda olub-olmadığını və sizə uyğun olub olmadığını söyləyəcək birinin olduğunu bilməkdir. Yaxşı dəstək istənilən növ pərakəndə biznesin vacib hissəsidir. Bəs bu qədər onlayn alış-veriş nə deməkdir? Gəlin bir şeyi açıqlayaq: gizli LinkedIn yazılarına baxmayaraq, insanların istədiyi dəstək metaversedə deyil, seçmək üçün çoxlu (real) kanalların olması və onları qüsursuz şəkildə birləşdirilməsi haqqındadır.
İnsanlar chatbotlardan necə istifadə edəcəyini bilirlər, lakin həmişə bunu istəmirlər
Müştərilərə xidmətdə insan , yoxsa robot amili polemikasına girmək çox asandır.Məsələ hansının daha sürətli olmasında deyil , baxmayaraq ki , bir çox pərakəndə satıcılar üçün daha ucuz versiya önəmlidir. Məsələ insanlara asanlıqla və effektiv şəkildə qarşılıqlı əlaqə qura biləcək şəkildə ehtiyac duyduqları yardımı göstərməkdən ibarət olmalıdır.Respondentlərimizin böyük əksəriyyəti (77%) chatbot ilə qarşılıqlı əlaqədə olub,lakin müxtəlif keyfiyyətdə çoxlu müxtəlif tipli chatbotlar var ki onların təcrübəsi çox vaxt arzuolunan olmur. 18-41 yaş arası nəzəri “rəqəmsal aborigenlərin” yalnız dörddə biri onlardan tez-tez istifadə edir.
Gənc istehlakçılar daha çox dəstək istəyirlər
Bu, bizi ziddiyyətli bir nəticəyə gətirir: Gənc istehlakçılar əslində yaşlı insanlardan daha çox insan dəstəyi istəyirlər. Respondentlərin dörddə üçü bir şəxslə söhbət etmək imkanı istəyir və 18-41 yaş arası insanlar arasında bu rəqəm 83%-ə yüksəlir. Baxın: ChatGPT haqqında nəfəssiz LinkedIn məqalələrinə baxmayaraq, insanlar heç yerə getmirlər. Canlı söhbət telefon zəngi qədər faydalı olaraq qiymətləndirildi və bu, insanların səs və ya mətn olmasından asılı olmayaraq sadəcə insan təcrübəsi istədiklərini göstərir.
5. ONLAR DAHA YAXŞI DÜNYA ÜÇÜN NƏYİ QURBAN EDƏRLƏR?
İqlim dəyişikliyi və davamlılıq aktual mövzulardır (sözün əsl mənasında) və bugünkü alıcıların diqqət mərkəzindədir. Respondentlərin demək olar ki yarısı (49%) ekoloji cəhətdən daha təmiz səyahət seçimi üçün daha çox pul ödəyəcəklərini deyir, yalnız 30%-i belə variantı qəbul etmir. İnsanlar həmişə pul kisələri ilə səs verməsələr də, müxtəlif vasitələrlə daha yaşıl səyahət üçün pul ödəməyə hazırdırlar.
Müasir istehlakçılar davamlılıq mövzusunda şəffaflıq istəyirlər
İnsanlar ekoloji cəhətdən təmiz seçim üçün səyahət sahəsindəki işçilərin onlara kömək etməsini istəyirlər. İnsanlar başa düşürlər ki, nəqliyyat çoxlu yanacaq yandırır və bunun təsiri dövrümüzün böyük təhlükəsidir. Bu o deməkdir ki, müasir pərakəndə səyahət satış şirkətləri ətraf mühitə təsir mövzusunda öndə olmalıdır. İstirahət üçün səyahət edənlərin 71%-i və işgüzar səyahət edənlərin 80%-i səyahət seçimlərini qiymətləndirmək üçün karbon qazının təsiri haqqında daha çox məlumat istəyir.
Davamlı səyahət üçün kim ödəyir
18-41 yaş arası istehlakçıların 84%-i ekoloji olaraq təmiz səyahət variantları üçün daha çox pul ödəməyə hazırdır. Bununla belə, söhbət təkcə gənclərdən getmir. 42+ yaşlı istehlakçıların 55%-i də ekoloji olaraq təmiz səyahət variantları üçün daha çox pul ödəməyə hazırdır. Demək olar ki, hər cəhətdən işgüzar səyahət edənlər və turistlər istehlakçılarla eynidirlər. Beləliklə, bu fərq bizə göstərir ki, insanlar ödəməyə hazır olsalar da, əslində başqasının bunu etməsinə üstünlük verirlər.
Pul yoxdursa, başqa nə var?
İnsanlar davamlı ekoloji təmiz səyahət variantları üçün pul ödəməyə hazır olsalar da, daha çox vaxtlarını qurban verməyə hazırdırlar - dediyimiz kimi, onların ən qiymətli valyutası, lakin özünü dolduran valyuta. 60%-dən çoxu səyahət zamanı CO2 karbon qazının ətraf mühitə yayılmasını qənaət etmək üçün daha uzun marşrut seçməyə hazırdır. Bu yaş qrupuna görə dəyişir və bizim nəticələrimiz göstərir ki, 18-41 yaş arası insanların 33%-i CO2 karbon qazının ətraf mühitə yayılmasını qənaət etmək üçün 2-3 saat daha çox səyahət edəcək, 42 yaşdan yuxarı insanların isə 19%-i. Söhbət yavaş zolaqda uçan təyyarələrdən deyil, transferlərdən və daha az rahat marşrutlardan gedir.
60%- DƏN ÇOXU SƏYAHƏT EDƏNDƏ CO2 QƏNAƏT ETMƏK ÜÇÜN DAHA UZUN MARŞRUT SEÇƏCƏK
BELƏLİKLƏ SƏYAHƏT NECƏ
MODERN OLUR
Biz indiyə qədər əsasən pərakəndə satışdan danışmışıq. Gəlin bura nə üçün gəldiyinizə nəzər salaq: bütün bunlar səyahət üçün nə deməkdir? Müştərilər pərakəndə satıcıların daha çox dəyər yaratmasını istəyirlər – araşdırmaya, alış-verişə, mübadilələrə və ya dəstək axtarmağa sərf etdikləri vaxtdan tutmuş səylərinin nəticələrindən həzz almağa qədər. Sual budur: səyahət agentlikləri bu gözləntiləri necə qarşılaya bilər və səyahət edənlərə özlərini yaxşı məlumatlı, nəzarətdə və səlahiyyətləndirilmiş kimi hiss etdirə bilərlər? Müştərilər faydalandıqda, agentliklər və təchizatçılar faydalanır. Hamımız gündə eyni 24 saata sahib oluruq və buna görə də vaxtdan yaxşı istifadə etmək istəyi müştərilərin, agentlərin və pərakəndə satıcıların hamısını birləşdirən bir şeydir.
Brendiniz vacibdir - onlayn və oflayn
Hər şey kimi, səyahət getdikcə daha çox onlayn alınır və satılır. Bu o deməkdir ki, oflayn tamamlandı? Heç də yox, amma uyğunlaşmalıdır. Oflayn pərakəndə satıcılar onlayn məkanda baş verən dəyişikliklərdən xəbərdar olmalı və eyni bloklar üzərində qurulmuş müştəri təcrübəsini təklif etməlidirlər: şəffaflıq, asanlıq və müştərilərin vaxtına hörmət. Alış-veriş etmək üçün insanları mağazaya gətirməli olsanız belə, onlayn brendin mövcudluğunun qurulması da vacibdir. Bu arada, onlayn pərakəndə satıcılar da insanların araşdırmalarını bitirdikdə və satın almağa hazır olduqdan sonra seçilmiş provayder olduqlarına əmin olmaq üçün diferensiasiya strategiyasına diqqət etməlidirlər. Aşağıdakı hər şey marka yaratmağa kömək edəcəkdir.
Şəffaflıq hər şeydir
Heç bir şey qarışıqlıq kimi vaxt itirmir. Təklif haqqında nə qədər çox məlumat agentlikləri təqdim etsələr - qiymət, nələrin daxil olduğu və ya xaric edildiyi, əlavə xidmətlərlə necə tamamlana biləcəyi - istehlakçı üçün bir o qədər az qeyri-müəyyənlik yaranır. Şəffaflıq saytınızın necə davrandığına, insanlara öz günlərini keçirmək üçün necə dəyər verdiyinizə qədər uzanır. Onların ehtiyaclarını bir yerdə qarşılayın, məhsulların axtarışını, çeşidlənməsini və müqayisəsini asanlaşdırın, klikləri azaldın, axtarış nəticələrini tez çatdırın və ən əsası, əməliyyatın sizinlə baş tutması üçün onlara inam verin.
Alış-veriş səbətində diqqət etməli olduğunuz bir məntiq var
Pərakəndə satıcıların alıcıların səbətlərinin kassada mümkün qədər dolu olmasını istəmələri başa düşüləndir. Ancaq reallıq budur ki, səyahət üçün insanlar bir-bir qərar verirlər. Hara və nə vaxt getməyi, harada qalmalı, nə etməli haqqında böyük təcrübəyə sahib olmaq üçün nə lazımdır. Səyahət araşdırmaq üçün uzun vaxt tələb edir, ona görə də müştərilərin ehtiyac duyduğu hər şeyi bir yerdə təmin edin (təyinat araşdırmasından tutmuş sifariş seçimlərinə qədər) və siz müştərilərin başqa yerə getmək və ya təsadüfi pərakəndə satıcısı seçmək riskini azaldacaqsınız.
Onlara çoxlu seçim verməklə bunu edin, lakin elə edin ki onların axtardıqlarını süzgəcdən keçirmək və tapmaq asan olsun. Bütün səyahətinizi bir anda satacağınızı gözləməyin. Satınalma baş verdikdən sonra, sizdən növbəti məhsulu almaq üçün onları geri gətirmək üçün kommunikasiya və məlumat kanallarını səfərbər etməyin vaxtıdır. Fərdiləşdirmənin xilasetməyə gəldiyi yer budur. Florensiyaya getdiyinizi bilirik, biz sizə Toskana şərab turunu da endirimlə təklif edə bilərikmi? Bilikləriniz nəhayətdə kiçik arabaları doldurmaq üçün gücünüz olacaq. Və bəli, bu da müştəri ilə əlaqəni gücləndirir (burada bir mövzuya diqqət yetirirsiniz?).
GenZ gəlir və onlar sizin köməyinizi istəyirlər
Bir çox sənaye sahələri kimi, turizm də gənc müştərilərin dəyər verdiyi şeylərə diqqət yetirməlidir. GenZ-nin alıcılıq qabiliyyəti gelgit dalğası kimi yüksəlir və indi uyğunlaşma vaxtıdır. Çünki düşün nə? Onların istədikləri qocaları da qane edəcək. Rəqəmsalın yaşlı insanlar üçün çətin, gənclər üçün asan olduğunu düşünmək tələsinə düşməyin - GenZ ətrafdakı hər kəsin dəstəyi ilə böyüyüb. Qərar verməyi dəstəkləmək üçün video, qrafika və multimediadan istifadə edin. Asanlıqla tapılan və həqiqətən faydalı olan çoxsaylı, bir-biri ilə əlaqəli dəstək variantları seçimini təmin edin və siz həm rəqəmsal yerlilərə, həm də onların valideynlərinə xidmət göstərəcəksiniz, eyni zamanda alıcılıq qabiliyyətinin birindən digərinə keçməsinə yaxşı hazırlaşacaqsınız. Həm də nəzərə alın ki, gənclər daha çox köçəri olurlar. Səyahət və mobillik onlar üçün əsas dəyərlərdir, buna görə də onlarla markanız arasında inam yaratmaq çox vacibdir.
Agentlər və istehlakçılar arasındakı yeganə fərq.
…bu, ekranın hansı tərəfində oturduqlarıdır. Agentlər istehlakçıların gözlədiyi eyni şeyi gözləyirlər: asan naviqasiya, düzgün məhsula sonsuz seçimlər vasitəsilə çeşidləmək bacarığı, səyahətçiyə çatdıra biləcəkləri şəffaflıq, vaxtlarına hörmət. Texnologiya həmçinin agentlərdən bəzi əl işlərini götürə bilər. Yaxşı müştəri dəstəyinə gəldikdə isə, istehlakçılar gözdən keçirməyə başladıqları andan məhsulu aldıqları ana qədər ardıcıl və vahid təcrübə əldə etdikdə ən çox xoşbəxt olurlar. Və bunun açarı 1) vahid təcrübə təmin etmək üçün məlumatları, 2) istifadəsi asan texnologiya interfeysini və 3) rəqəmsal olaraq çatdırılsa belə, ehtiyac olduqda insan daxiletməsini seçməkdir.