Y
MÜASİR
Pərakəndə satış
DÖVRÜ
DİFERENSİASİYANIN ARAŞDIRILMASI
Müasir pərakəndə satışa doğru ilk addım
Səyahət orijinal rəqəmsal öncüllərindən olub.
Lakin pandemiya sürətlənən istehlakçı gözləntilərinin dəyişməsi üçün yeni bir fürsət yaratdı. Səyahət sənayesi üçün bu gün texnologiyanın edə biləcəyi şeylərdən maksimum istifadə etmək vaxtıdır.
Bəs biz haradan başlayaq?
Agentliklərin müasir pərakəndə satışda üstünlüyünə kömək etmək üçün biz ABŞ, Səudiyyə Ərəbistanı , Yaponiya, ümumiyyətlə bütün dünyada təxminən 3000 respondent arasında araşdırma apardıq.
Öyrəndiklərimiz bunlardır
1.
İSTEHLAKÇILAR ƏLA TƏCRÜBƏ TƏKLİF EDƏN PƏRAKƏNDƏ SATICILARI YADDA SAXLAYIRLAR
Effektiv pərakəndə satış brendin geri çağırılması ilə başlayır. Müştərilər sizin haqqınızda yaxşı fikirdə olduqda sizi xatırlayırlar. Və bu, onların daha çox şey üçün geri qayıtma ehtimalını artırır. Onlayn pərakəndə səyahət satışının rəqabətli mənzərəsində bu, üzvi sifarişləri təmin edir və təkrar biznesin təmin edilməsi xərclərini kəskin şəkildə azaldır. Bundan əlavə, brendin geri çağırılması istehlakçıları meta axtarışa etibar etməkdən çəkindirir və onlayn səyahət agentliklərinin (OTA) parlaması üçün böyük fürsət verir.
Araşdırmamız brendin geri çağırılması ilə üstün müştəri təcrübəsi arasında mənalı əlaqəni vurğuladı. Başqa sözlə, xoşbəxt alıcılar pərakəndə satıcını xatırlayırlar.
İstifadə etdikləri OTA-nı xatırlaya bilən səyahətçilərin 78%-i təcrübəni orta və ya əla kimi təsvir edir.
Beləliklə, əla alış-veriş təcrübəsini nə edir?
2.
BÖYÜK PƏRAKƏNDƏ SATICILAR QİYMƏTDƏN ÇOX DƏYƏRƏ ƏHƏMİYYƏT VERİRLƏR
OTA-lar səyahət sənayesindəki ən müasir pərakəndə satış şirkətlərindən biridir. Onlar səyahətin simasını dəyişdirərək, milyardlarla insana yataqdan qalxmadan arzuladıqları tətili sifariş etməyə və ya onlarla müxtəlif veb-saytları ziyarət etmədən növbəti səfərləri üçün ilham tapmağa imkan verdilər. Ən ucuz təklifləri əmtəələşdirən aşağı qiymətli daşıyıcıların və meta axtarış motorlarının artmasına baxmayaraq, OTA-lar çox uğurlu olmuşdur.
Ancaq təkcə qiymət fərqi deyil , müştəriləri maraqlandıran başqa şeylər də ola bilər (məsələn, uçuş üçün səhər 3-də oyanmamaq və ya mənzərəli otaq əldə etmələri). Bunun əvəzinə, agentliklər çoxlu, mürəkkəb təkliflərin kuratorları kimi dəyər təqdim etmək imkanına malikdirlər, səyahət edənlərə bütün seçimləri deyil, düzgün seçimləri təklif edirlər.
OTA-nı xatırlaya bilən respondentlərə daha bir sual verdik: Qiymət rəqabəti ilə yanaşı, hansı digər səbəblərə görə yenidən oradan alış-veriş edirlər?
SİZ NİYƏ OTA-A ÜSTÜNLÜK VERİRSİNİZ?
Lazımi müştərinin tələb olunan təklifi doğru zamanda əldə etməsini təmin etmək pərakəndə satış təcrübəsinin yüksəlməyinin ən dəyərli açarıdır. Respondentlər dedilər ki, “seçim” onların OTA-ya qayıtmağının əsas səbəbidir, daha sonra digər amillər – “müqayisə asanlığı” və “ehtiyaclarının ödənilməsi” gəlir.
3.
BÖYÜK PƏRƏKƏNDƏ SATICILAR GÜÇLÜ BRENDİ YARATMAQLA UĞUR QAZANIRLAR
OTA-lar rəqəmsal marketinqə ciddi vaxt və pul sərf edirlər. Brend yaratmağa, eləcə də tələb yaratmağa yönəlmiş kampaniyalara diqqət yetirənlər həqiqətən faydasıını görürlər.
Tədqiqatlarımız göstərir ki, agentliklər təkcə qiymətləri düşünməklə deyil , istehlakçılara əhəmiyyət sırasına görə aşağıdakıları təklif etməklə də onların loyallığını artıra bilər:
Təkliflərin idarə edilməsi və nəzarəti
Qiymətə daxil olanların aydınlığı və şəffaflığı.
Sadə, aydın məlumat və düzgün seçim səviyyəsi
Tədqiqatlarımız göstərir ki, agentliklər təkcə qiymətləri düşünməklə deyil , istehlakçılara əhəmiyyət sırasına görə aşağıdakıları təklif etməklə də onların loyallığını artıra bilər:
- Təkliflərin idarə edilməsi və nəzarəti
- Qiymətə daxil olanların aydınlığı və şəffaflığı.
- Sadə, aydın məlumat və düzgün seçim səviyyəsi
4.
BRENDIN DƏYƏRİ VƏ CAZİBƏDARLIĞI GƏLİRLƏRİ ARTIRIR
Araşdırmamız göstərdi ki, OTA sifarişləri brend rəyi olduqda yüksək təsirli olur. Bu, daha sonra nümayiş etdirir ki, brend quruculuğu və onun dəyəri gəlirə əhəmiyyətli təsir göstərir və potensial olaraq müştəri əldə etmə xərclərini azalda bilər.
ONLARIN İSTİFADƏ ETDİYİ OTA -NI BİR DAHA XATIRLADAQ
İSTIFADƏ ETDIKLƏRI OTA-Nı XATıRLAYıN
5.
BREND HAQQINDA XATIRLAMALAR BİZNES SƏYAHƏTLƏRİNDƏ ƏHƏMİYYƏTLİDİR
Araşdırmamız göstərir ki, brend ilə əlaqə istirahət üçün səyahət edənlər qədər işgüzar səyahətçilər üçün də vacibdir. Ancaq səyahətin özü səyahətçilərin nəzarət etmək istədiyi bir şey olsa da, çox az işgüzar səyahətçinin öz səyahət şirkəti (TMC) ilə istehlakçı əlaqəsi var. Əlavə olaraq, araşdırmamız göstərdi ki, əhəmiyyətli sayda korporativ səyahətçilər ehtiyaclarının ödənilməsini təmin etmək üçün şirkət siyasətindən kənar uçuşlar sifariş edirlər.
Beləliklə, bir iş səyahətçisinin düşüncəsinə nəzər salaq. İş səfərinin planlaşdırılmasına gəldikdə, işgüzar səyahət edənlərin gözləntiləri son dərəcə yüksəkdir. Bunun səbəbi, işəgötürənlər insanları şəxsi həyatlarından ayıraraq səyahət etmələrini xahiş edirlər. Üstəlik, bunun üçün pul ödəyirlər. Buna görə də, işgüzar səyahət edənlər rahat səyahət və böyük fayda gözləyirlər. Tədqiqatımız işgüzar səyahət edənlərin prioritetləri ilə bağlı əhəmiyyət sırasına görə aıağıdakı məlumatı verdi:
Daha çox seçim
Rahatlıq
Sağlamlığını və rifahını dəstəkləyən seçimlər
Onlara istirahət və sağlamlığının bərpa imkanı verən variantlar
Beləliklə, bir iş səyahətçisinin düşüncəsinə nəzər salaq. İş səfərinin planlaşdırılmasına gəldikdə, işgüzar səyahət edənlərin gözləntiləri son dərəcə yüksəkdir. Bunun səbəbi, işəgötürənlər insanları şəxsi həyatlarından ayıraraq səyahət etmələrini xahiş edirlər. Üstəlik, bunun üçün pul ödəyirlər. Buna görə də, işgüzar səyahət edənlər rahat səyahət və böyük fayda gözləyirlər. Tədqiqatımız işgüzar səyahət edənlərin prioritetləri ilə bağlı əhəmiyyət sırasına görə aıağıdakı məlumatı verdi:
- Daha çox seçim
- Rahatlıq
- Sağlamlığını və rifahını dəstəkləyən seçimlər
- Onlara istirahət və sağlamlığının bərpa imkanı verən variantlar
Korporativ səyahət siyasətindən kənar olunan rezervasiya şirkətlər üçün xərclərin idarə edilməsi, qayğı öhdəliyi və təchizatçılarla danışıqlarla bağlı narahatlıq yaradır. Amma bu belə olmamalıdır. İşgüzar səyahət işdən məmnunluğun bir hissəsi ola bilər.
SƏYAHƏT AGENTLİKLƏRİ ƏN YAXŞI MÜASİR PƏRAKƏNDƏ SATICILAR OLA BİLƏR
Müasir pərakəndə satışını görmək asandır. Tez və asandır. Şəxsidir. İstənilən vaxt mövcuddur. Və bura keyfiyyətli xidmət daxildir. Beləliklə, qiymət üzrə rəqabət aparmaq əvəzinə, dəyər üzərində rəqabət real fərqləndirmənin açarıdır – və bu, müasir pərakəndə satışa doğru ilk addımdır. Səyahət agentlikləri əsl pərakəndə satıcı ola bilər, çünki onlar müştərilərə istədikləri rahatlığı, seçimi və xidməti təklif edə bilərlər.
VƏ ONLAR BUNU NECƏ EDƏ BİLƏR
Səyahət rəqəmsallaşan ilk sənaye idi və son dərəcə yenilikçi olmağa davam edir. Lakin istehlakçıların gözləntiləri digər sənayelərin rəqəmsal transformasiyası ilə formalaşıb. Səyahət agentləri bu beş əsas sahədə alış-veriş təcrübəsini modernləşdirə bilərlər.
- Brend dəyərləri və etibar
- Müştəri təcrübəsi &service
- Məzmun & Məhsul
- Merçandinq
- Verilənlər &Texnologiya
Brend dəyərləri və etibar
Fərqləndirmə çox vacibdir. Buna nail olmaq üçün pərakəndə səyahət satıcıları qiyməti optimallaşdırmaqdansa, əlavə dəyərə diqqət yetirməlidirlər. Bu fərqlilik olmasa, etibar olmaz. Güvən olmadan heç bir əməliyyat yoxdur və ya ən azı mənalı əməliyyatlar yoxdur. Müştərilər dəyərinizi həqiqətən dərk etdikdə sizi xatırlamaqda çətinlik çəkməyəcəklər, beləliklə siz sadiq müştərilər qazanacaqsınız və cəlb etmə xərclərini azaldacaqsınız. Bütün pərakəndə səyahət satış şirkətlərinin “eyni” olduğu qənaətini belə dəyişə bilərik.
Müştəri Təcrübəsi və Xidmət
Müasir pərakəndə satıcılar həqiqətən müştərinin ehtiyaclarını, davranışlarını və istəklərini satışdan üstün tuturlar. Müştəri bütün təcrübənin mərkəzindədir. Səyahət, istifadəsi asan özünəxidmət alətləri və gecə-gündüz dəstək ilə Amazon kimi şirkətlərin təklif etdiyi onlayn və oflayn təcrübələri uyğunlaşdırmaq imkanına malikdir. Səyahət həmçinin müştəri məlumatlarının internetdən, proqramdan, zəng mərkəzinə problemsiz şəkildə axmasına imkan verməlidir. Və biz vaxta qənaət etmək üçün təkcə chatbotlar deyil, dəstək üçün çoxlu (və effektiv) kanallar təklif etməliyik.
Məzmun və Məhsul
Müasir pərakəndə satış müştərilərə seçimlər vermək və onlara qərar verməkdə kömək etməkdir. Yalnız agentliklər bunu həqiqətən yaxşı edə bilər, çünki yalnız onlar müştərilərin ehtiyaclarını qiymətləndirə və onlara düzgün məhsulu tapmağa kömək edə bilər. Bu, daxil olanları çatdırmaqla alıcıların peşmançılıq və məyusluğunun qarşısını alır. Ancaq agentliklər tam bir səyahət satmaq üçün davamlı olaraq artan məzmun çeşidinə , onu idarə etmək və fərdiləşdirmək üçün texnologiya və məlumatlara ehtiyac duyurlar.
Ticarət
İstehlakçılar markaların onları içəridən tanımasını gözləyirlər. Müasir pərakəndə satıcılar müştərinin maraqlarına uyğun ticarətlə fərqlənirlər və səyahətin bu sahədə təkmilləşmək imkanı var. Biz istehlakçıların düzgün məhsulları tapmasını asanlaşdırmalıyıq, təklifə aydınlıq gətirməli və istehlakçıya tələblərini dəqiqləşdirməyə kömək etməliyik. Fərdiləşdirmə ilə bağlı da işimiz var. Bu, çarpaz və əlavə satışı asanlaşdırır , müştərilərin daha çox şey üçün geri qayıtmasını təmin edir.
Verilənlər və Texnologiyalar
Məlumat və Texnologiya Məlumat və texnologiya müasir pərakəndə satış üçün böyük amillərdir. Səyahət mürəkkəb olsa da, müştəri bunu hiss etməməlidir. Müştərilər tək bir satış nöqtəsi ilə məşğul olmaq istəyirlər, lakin bunu çatdırmaq üçün pərakəndə satıçılar səyahətin bütün komponentlərinin vahid müştəri təcrübəsinə tam inteqrasiya olunmasını təmin etməlidirlər. Bu, həmçinin müştərilərə sürətli, etibarlı və genişlənə bilən şəkildə xidmət göstərmək üçün daha sürətli , sadə , mobil və veb interfeysləri, üstəgəl daha çox məlumat və analitika tələb edir.
Önümüzdəki aylarda bu fikirləri davam etdirəcəyik və müasir pərakəndə satış haqqında əlavə məlumat verəcəyik. Siz yeni nəsil platformamız Travelport+-da pərakəndə səyahət satışını inkişaf etdirmək üçün nə etdiyimizi öyrənə bilərsiniz.